FacebookTwitterLinkedIn

Experiența, competența și inovația sunt principalele caracteristici care definesc activitatea instituției Credit Europe Bank de peste 30 de ani la nivel global și de mai mult de 20 de ani pe piața bancară din România. Fiind înființată în 1993, în Olanda, Credit Europe Bank a intrat pe piața din România sub numele de Finansbank în anul 2000, urmând ca în 2007 să adopte oficial denumirea prezentă.

În toți acești ani de activitate, Credit Europe Bank a furnizat produse și servicii bancare unice pentru aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri și corporații prin intermediul unei rețele de 24 de sucursale, agenții și puncte de lucru și prin intermediul mai multor canale alternative de distribuție din toată țara: 57 de ATM-uri, 8200 de POS-uri, Internet și Mobile Banking și servicii alternative de plată (sticker, brățară, Apple Pay și Google Pay).

De atunci și până în prezent, Credit Europe Bank a devenit o instituție bancară apreciată în România datorită varietății de produse și servicii adaptate nevoilor clienților. Dar pentru a îndeplini această „adaptare la nevoi”, banca a trebuit să fie întotdeauna cu un pas înaintea tendințelor pieței. 

În prezent, Credit Europe Bank pune la dispoziție servicii și produse bancare atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice. 

Servicii și produse inovative pentru persoane fizice

Acum aproape 20 de ani, Credit Europe Bank a creat primul produs de creditare cu plată în rate cu zero dobândă*, ușor de înțeles și de utilizat – cardul de cumpărături CardAvantaj. CardAvantaj și-a îndeplinit promisiunile făcute clienților și utilizatorilor de carduri de credit, oferindu-le cât mai multe soluții de finanțare a cumpărăturilor prin colaborarea cu cel mai mare număr de comercianți din România. Acum poți face cumpărăturile pe care ți le dorești, în rate, fără să plătești dobânda, de la magazinul favorit!

CardAvantaj de la Credit Europe Bank vine cu un beneficiu suplimentar: utilizatorii au posibilitatea să economisească bani într-un cont de bonus. Pentru fiecare tranzacție efectuată, fie că este o retragere de numerar de la un ATM, fie o plată în rate la un comerciant, utilizatorul cardului primește 0.3% din valoarea utilizată într-un cont separat.

Utilizatorul cardului poate folosi bonusul pentru efectuarea unor plăți viitoare la comercianții parteneri. Toate informațiile despre bonusul acumulat, valoarea ratei lunare, sumele de plată și tranzacțiile efectuate pot fi gestionate prin intermediul aplicației AVANTAJ2go. De asemenea, aplicația poate fi folosită pentru a autoriza tranzacțiile cu cardul de cumpărături printr-un sistem 3D Secure.

De asemenea, cardul de cumpărături vine și cu avantaje speciale care derivă din unicitatea sa pe piața din România, precum:

Descoperă produsele și serviciile bancare pentru persoane fizice de la Credit Europe Bank pe site-ul web!

Servicii și produse inovative pentru antreprenori

La începutul celui de-al doilea semestru din 2022, Credit Europe Bank a venit în întâmpinarea nevoii de digitalizare prin implementarea aplicației Avantaj SoftPOS. Această aplicație este destinată să eficientizeze tranzacțiile comerciale, respectiv plățile la POS și să îmbunătățească experiența clienților la cumpărături.

Cu ajutorul aplicației Avantaj SoftPOS, orice comerciant din România în colaborare cu Credit Europe Bank își poate transforma smartphone-ul cu sistem de operare Android într-un terminal POS pentru înregistrarea și procesarea tranzacțiilor financiare.

Cum funcționează aplicația Avantaj SoftPOS? Ca orice altă aplicație, poate fi descărcată în mod gratuit din Google Play de orice comerciant care alege să devină client al băncii. După descărcarea și introducerea datelor de companie, aplicația va putea fi folosită pentru încasarea plăților prin card sau orice alt dispozitiv de plată contactless (smartphone, smartwatch etc.) înlocuind astfel POSul clasic cu o soluție modernă, sigură si mobilă.

Cum se realizează o tranzacție prin aplicația Avantaj SoftPOS? Pentru a efectua o tranzacție, comerciantul trebuie să introducă suma pe care clientul trebuie să o plătească. Clientul poate să-și apropie telefonul mobil, ceasul sau cardul obișnuit de telefonul comerciantului pentru a realiza transferul de bani. În acest caz, chitanța care iese de obicei din sistemul POS este generată electronic de aplicație și poate fi trimisă clientului prin e-mail sau sms.

Aplicația Avantaj SoftPOS este destinată tuturor comercianților care își doresc să simplifice procesul de plată cu cardul. În special, utilizarea aplicației te poate ajuta dacă ai un business bazat pe livrări la domiciliu sau care presupun mobilitatea agenților de vânzare prin faptul că se pot efectua plăți rapide și securizate direct cu telefonul.

Pentru clienți, aplicația Avantaj SoftPOS întrunește caracteristicile de sustenabilitate inovative pentru îndeplinirea nevoilor de a avea grijă de mediu. Această alternativă la POSul clasic nu emite o chitanță tipărită, reducând semnificativ consumul de hârtie.

Alege banca potrivită nevoilor tale!

*Dobânda zero la CardAvantaj se aplică în cazul în care utilizatorul cardului plătește integral sau în ratele convenite suma utilizată la data scadentă. Nu se aplică pentru plata sumei minime.