FacebookTwitterLinkedIn

Unul dintre principalii producători români din industria locală a cosmeticelor, Cosmetic Plant, a înregistrat performanță record pe segmentul vânzărilor online în primul trimestru din 2022.

Conform statisticilor companiei, în primele trei luni, Cosmetic Plant a raportat o creștere a vânzărilor de peste 60%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Asta în timp ce vânzările online au înregistrat o creștere record, de peste 110% față de T1 2021.

Oficialii companiei susțin că această evoluție pozitivă se datorează în mare parte, vânzărilor semnificative în ceea ce privește gama de produse Fusion, dar și cererii mare pentru produsele ce au la bază noua generație de acid hialuronic 4D, care a crescut cu peste 260 de procente.

„ (…) Sunt încrezătoare că vom înregistra rezultate bune și anul acesta, în pofida contextului inflaționist care se resimte în toate industriile”, afirmă Susana Laszlo, director general Cosmetic Plant.

Cosmetic Plant a fost înființată în anul 1991 la Cluj-Napoca de către farmacista Ileana Mester, iar acum este condusă de fiica ei, dr. Susana László. În prezent, compania are un portofoliul format din peste 140 de produse. Acestea se regăsesc la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora – România Hypermarche, Kaufland, DM Drogerie Markt, Farmacia Tei și alte lanțuri de farmacii, Plafar și magazine naturiste din țară.

Producătorul a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 11,9 milioane de lei, în creștere cu aproximativ 6% față de anul 2020.