FacebookTwitterLinkedIn

Au  pornit pe același drum cu misiunea comună de a face shopping-ul mai ușor și mai rapid pentru cei care nu vor să mai piardă timpul printre comenzile online sau nu se mai regăsesc în soluțiile tradiționale.

The Outfit, startup-ul fondat de către Ciprian Dudulea, Horia Stupu și Șerban Buliga, a pornit în urma unui studiu care a durat 12 luni. „Chiar dacă foloseam toate produsele digitale posibile, de la comenzi online de electronice până la comenzi de mâncare prin aplicații mobile, niciodată nu comandam haine online. Am încercat, dar de fiecare dată returnam peste jumătate din produsele comandate. Pe lângă această rată mare de retur, care îmi bloca banii, nu mi-a plăcut niciodată să pierd timp căutând prin zeci de mii de opțiuni online”, spune Horia Stupu. 

Iată cine sunt tinerii din promoția 2022 – Forbes 30 sub 30

Pentru Ciprian Dudulea, rolul de antreprenor este acela de a identifica și rezolva problemele oamenilor prin intermediul tehnologiei. Primul său business pornit a fost la vârsta de 21 de ani, Difrnt Agency, o agenție full stack de digital marketing, unde a lucrat alături de colegul său Horia Stupu. „Am ajuns în patru ani să lucrăm cu o mulțime de branduri din România, de la corporații până la startup-uri pe care le-am ajutat să își lanseze produsele online. Ulterior, în ultimul an de facultate, am identificat o problemă cu care atât eu, cât și partenerii mei, Horia și Șerban, ne confruntam și am decis să pornim un startup pentru a o rezolva. Așa a apărut The Outfit”, completează Dudulea.

Horia Stupu și-a descoperit pasiunea pentru antreprenoriat în liceu, când a început să vând brățări nautice handmade pentru a avea mai mulți bani de buzunar. Pe de altă parte, Șerban Buliga spune că s-a lăsat ghidat de curiozitate și că acest lucru l-a pus în fața multor întrebări grele care devin ulterior provocări. „Ultima întrebare grea a fost «De ce 80% din piața de fashion este încă offline?», de aici și provocarea de la TheOutfit”, adaugă Buliga.

Vezi cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent

Șerban Buliga a studiat inginerie mecanică în Glasgow, unde a făcut research pe nanotranzistori și a construit o mașină de curse (Formula SAE), iar prima experiență profesională pe care a avut-o a fost în cadrul companiei P&G din Frankfurt. „În anul al III-lea de facultate am fondat Armila, un startup de data analytics pentru fabrici de producție. Aici mi-am construit bazele antreprenoriatului, având primul contact cu clienții și nevoile lor, primul contact cu investitori, dar și primele momente dificile”, menționează antreprenorul.

The Outfit a apărut pentru a-i ajuta pe oameni să facă shopping rapid și eficient. Practic, startup-ul celor trei tineri face cumpărăturile în locul tău, combinând data science cu experiența stiliștilor vestimentari. În primele 14 luni de la lansare, compania celor trei antreprenori a atins venituri de peste un milion de euro, peste 22.000 de comenzi livrate în România,  iar 70.000 de femei și-au creat profil pe platforma The Outfit „Suntem prima companie care lansează acest model de business în Europa de Est, începând cu România. Plănuim să ne extindem operațiunile în țările vecine, precum Bulgaria și Ungaria la finalul lui 2024. Pentru a susține aceste planuri am ridicat până în prezent peste 1 milion de euro finanțare”, adaugă cei trei.