Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la Realitatea Plus în prime-time (profilul telespectatorilor)

Pe nișa canalelor de știri, Realitatea Plus ocupă ultimul loc în topul audienței naționale, în prime-time, cu o medie de 70.000 de telespectatori pe minut, în perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020. Cei mai mulți telespectatori (51,6%) au vârste de peste 65 de ani.
realitatea-plus

Realitatea Plus, televiziunea care a înlocuit în noiembrie 2019 defuncta Realitatea TV a lui Cozmin Gușă, a avut un rating mediu de 70.000 de telespectatori pe minut în prime-time, la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media. Este televiziunea de știri cu cea mai mică audiență în intervalul orar 19:00 – 24:00.

În aceeași perioadă a anului 2019, Realitatea TV avea un rating mediu de 128.000 de telespectatori pe minut, la nivel național.

Peste jumătate din telespectatorii canalului Realitatea Plus (51,6%) au vârste de peste 65 de ani. Este a treia cifră procentuală după Antena 3 (55,8%) și România TV (54,5%).

Segmentul de public cu vârste între 55 și 64 de ani este reprezentat în proporție de 19,6%, cel mai mic de pe nișa știrilor.

Telespectatorii cu vârste între 35 și 44 de ani dețin o cotă de 9,3%, a doua după Digi24 (13,6%).

Circa 36% dintre telespectatorii Realității Plus au studii superioare, fiind a doua cifră procentuală de pe nișa știrilor după Digi24 (43,6%).

Bărbații sunt mai prezenți la Realitatea Plus decât femeile: 55%, respectiv 45%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii