Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la Digi24 în prime-time? (profilul telespectatorilor)

Digi24 a avut o audiență medie de 93.000 de telespectatori pe minut, în prime-time, la nivel național, în perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020. Este a patra televiziune de pe nișa știrilor TV, după România TV (547.000), Antena 3 (365.000) și B1 TV (104.000), dar înaintea canalului Realitatea Plus (70.000).
Digi24.jpg

În perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020, audiența medie a televiziunii Digi24 (93.000 de telespectatori pe minut, la nivel național) a fost mai mare cu 16.000 de persoane față de cea din aceeași perioadă a anului 2019, conform măsurătorilor Kantar Media.

În funcție de vârstă, profilul telespectatorilor la Digi24 este mai tânăr decât la televiziunile concurente.

Cea mai mare pondere din audiență este deținută de persoanele cu vârste de peste 65 de ani: 31%. Este cea mai mică cifră procentuală de pe segmentul știrilor: România TV (54,5%), Antena 3 (55,8%), Realitatea Plus (51,6%) și B1 TV (47,3%).

Grupa de vârstă 55 – 64 de ani deține o cotă de 26%, cea mai mare de pe nișa știrilor TV. (Antena 3 are 25,1%, România TV are 23,2% și B1 TV, 23,7%).

Astfel, persoanele cu vârste de peste 55 de ani sunt în proporție de 57%, față de 77,7% la România TV și 81% la Antena 3.

Targetul 35 – 44 de ani are la Digi24 o cotă de 13,6%, cea mai mare de pe nișa știrilor TV. De asemenea, segmentul 25 – 34 de ani este în proporție de 5,4%, cea mai mare cifră procentuală de pe nișa știrilor.

Telespectatorii cu studii superioare sunt prezenți în proporție de 43,6%, cea mai mare cifră procentuală de pe segmentul știrilor. Persoanele cu studii medii dețin o cotă de 43%, cea mai redusă de pe segmentul analizat.

Bărbații sunt mai interesați de programele Digi24 decât publicul feminin: 55,1%, respectiv 44,9%. Este televiziunea de știri cu cea mai mare pondere a bărbaților.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii