FacebookTwitterLinkedIn

Grupul francez Carrefour a înregistrat în primele șase luni vânzări de 1,18 miliarde de euro în România, în creștere cu 6,6% față de perioada similară a anului trecut. La nivel global, vânzările companiei au totalizat 43,4 miliarde de euro.

”Pe parcursul celui de al doilea trimestru, Carrefour a observat o ușoară schimbare a comportamentului de cumpărare al consumatorilor, în special în țările europene în care inflația este cea mai pronunțată, cum ar fi Spania și România, reflectând creșterea atenției consumatorului față de constrângerile puterii de cumpărare”, arată în raportul financiar al Carrefour.

În trimestrul al doilea al anului curent, compania a înregistrat vânzări de 23 de miliarde de euro la nivel global, din care 634 de milioane de euro în România, cu 8,7% mai mult decât anul trecut. Creșterea organică a vânzărilor de pe piața românească a fost de 6,4%.

Compania și-a consolidat cota de piață în țările cheie, în special în Franța, Spania și Brazilia și a continuat să își respecte angajamentul asumat la începutul anului, cel de ”protejare a puterii de cumpărare a clienţilor”.

Carrefour operează în România prin patru entități juridice, Carrefour SA, Artima, Columbus Operațional și Supeco Investment.