
Forbes România a realizat lista campionilor ultimului deceniu, adică acele companii care și-au crescut constant afacerile și au rămas profitabile, indiferent de adversitățile economice, sociale sau pandemice.
Cele mai importante lecții
În activitatea neîntreruptă de peste 100 de ani, am învățat că trebuie să fim mereu în căutare de noi idei și soluții, să fim deschiși la schimbare și să fim dispuși să investim constant în activitatea de cercetare și dezvoltare.
Industria farmaceutică este supusă unor schimbări constante, fie că este vorba despre reglementări noi, tendințe de piață sau tehnologii emergente. Am învățat că trebuie să fim flexibili și adaptați la schimbare, să fim agili în luarea deciziilor și să fim capabili să ne ajustăm strategiile în funcție de evoluțiile din piață. În cele din urmă, am învățat că succesul nostru depinde în mare măsură de satisfacția clienților noștri. Prin urmare, este important să fim mereu atenți la nevoile și feedbackul clienților noștri și să le oferim produse și servicii care să aducă valoare reală în viețile lor.
Cele mai grele momente
În ultimul deceniu, compania noastră a întâmpinat diverse provocări precum criza sanitară generată de pandemie, creșterea costurilor la energie, materii prime și ambalaje, reglementări tot mai stricte, incertitudinea politică și economică și concurența în continuă expansiune. Pentru a depăși aceste obstacole, am adoptat strategii bazate pe investiții continue în inovație, pe consolidarea relațiilor cu partenerii și cu rol de promovare a unei culturi organizaționale orientate către adaptabilitate.
Totodată, intrarea pe piață a unor competitori internaționali a reprezentat o provocare suplimentară. Pentru a face față acestei concurențe crescute, am investit peste 44 de milioane de euro într-o fabrică modernă de medicamente, un element esențial în atingerea obiectivelor noastre strategice, cum ar fi dezvoltarea portofoliului și extinderea pe piețele externe.
Valorile și principiile de bază
Tot ceea ce ne propunem și tot ceea ce facem derivă din misiunea companiei, aceea de a face bine celor din jurul nostru, prin perfecționare continuă. Responsabilitatea față de consumatorii noștri ne ghidează în fiecare acțiune pe care o întreprindem și în fiecare decizie de business.
Inovăm permanent cu gândul la binele pacienților din România, dezvoltăm cu pasiune formule care să răspundă cu grijă și respect nevoilor din ce în ce mai sofisticate. De asemenea, punem un accent deosebit pe responsabilitatea socială și pe respectarea standardelor etice în toate aspectele afacerii noastre.
Planurile de viitor și strategiile
În următorii 10 ani, ne concentrăm pe îndeplinirea misiunii noastre de a contribui la binele comun, în contextul larg al industriei farmaceutice, de la comunitatea de specialiști în domeniul sănătății, până la pacienții din România și nu numai. Planurile noastre de viitor sunt axate pe creșterea capacității noastre de inovare și extinderea pe piețele emergente din Africa, Asia de Sud-Est și Europa.