FacebookTwitterLinkedIn

Magazinul cu specific românesc, „La Prăvălescu”, își închide porțile la șase ani de la lansarea sa pe piața alimentară locală.

La șase ani de la inaugurarea prăvăliei, fondatorii „La Prăvălescu” au decis să închidă porțile fără să expună motivele care au condus la punerea în practică a acestei hotărâri, însă, fără îndoială, ultimii doi ani pandemici au cântărit greu în ceea ce privește evoluția afacerii.

„Am oprit cuptoarele, am stins lumina și am tras obloanele. E liniște în prăvălie acum. A venit momentul ca acest capitol, care a început atât de frumos în str. Mendeleev, să se încheie. Vă mulțumim foarte mult celor care ne-ați călcat pragul, celor care ne-ați susținut, care ne-ați ales și care ne-ați preferat. Încercați să intrați în prăvălii mici, în magazine în care s-a pus suflet, în mici cafenele. Intrați în visurile lor! Fără voi, aceștia dispar și nu mai rămân decât marile magazine impersonale ale unor giganți ai industriei alimentare”, au postat fondatorii „La Prăvălescu” pe pagina companiei de Facebook.

Business-ul „La Prăvălescu” a fost inaugurat în luna februarie 2016. Cu un spațiu de 60 de metri pătrați în zona Piața Romană din Capitală, prăvălia a câștigat în cei șase ani de activitate mulți clienți din rândul consumatorilor care preferă produsele proaspete românești, mai ales că acestea erau preparate chiar în prăvălie. Astfel, magazinul de familie s-a bucurat de un feedback pozitiv până în anul 2019, atunci când prăvălia a fost chiar relocată într-un spațiu mai mare unde pe lângă magazinul propriu-zis, fondatorii au deschis și un bistro restaurant.

În anul ante-pandemic 2019, afacerea crescuse cu 30%.