FacebookTwitterLinkedIn

Brandul de fashion Ami Amalia lansează campania de primăvară ’24 și marchează momentul anunțând deschiderea primului său flagship-store în România.

În lumea retailului în masă, a poluării produselor, a modei rapide și nesustenabile”, Amalia Săftoiu a visat „la un brand de tip boutique sustenabil, slow fashion, construit pe responsabilitate și respect pentru resursele și oamenii implicați în ciclul de viață al tricotajelor noastre”. Și astfel s-a născut Ami Amalia, un business de succes – dar responsabil în primul rând – care pune accent pe calitate și practică „prețuri etice” pentru produsele sale „versatile și durabile”.

Brandul a dezvăluit astăzi faptul că a achiziționat recent o proprietate care va găzdui primul magazin emblematic Ami Amalia din România, precizând totodată faptul că în prezent se concentrează pe restaurare în speranța că magazinul va fi inaugurat în această toamnă: „Estimăm un soft opening in Octombrie 2024. Avem un spațiu de retail în jur de 120 mp, pe 2 nivele. Restaurarea clădirii și amenajarea spațiului vor fi coordinate de arhitectele Elena Viziteu și Anda Zota.

Ne gândeam de mai mult timp să facem pasul din online către un magazin fizic si ne bucurăm ca am reușit să achiziționăm un spațiu care îndeplinește niște cerințe importante pentru viziunea noastră – o expunere stradală cu vitrine, o zonă istorică la restaurarea căreia să putem contribui și noi, și comunitatea noastră.

Mi-ar plăcea ca experiența pe care clienții brandului o vor avea în acest spațiu să țină loc cuvintelor noastre de apreciere pentru inspirația și sprijinul pe care ni le acordă. În calitate de clienți ai acestei campanii de primăvară ’24, veți fi primii invitați să explorați magazinul nostru, așa că nu fiți surprinși dacă veți primi o invitație prin poștă mai târziu în acest an,” a declarat Amalia Săftoiu, CEO și fondatoare a brandului Ami Amalia.

Ar fi primul magazin fizic al brandului românesc de tricotaje de lux, care a reușit să impresioneze întreaga lume – nu doar a modei, articolele sale fiind livrate în toate colțurile lumii – cu articole inspirate din tradiția românească. Este meritul viziunii fondatoarei, care se mulează perfect pe ceea ce moda internațională numește „quiet luxury”: luxul real, regăsit la nivel de design, și obținut prin meșteșug, finețe și calitate concretă.

Marca al cărei simbol este bujorul sălbatic românesc – ales de însăși fondatoare, afișează cu mândrie eticheta de „made in Romania”, ducând vestea despre produsele sale realizate din fire de cea mai bună calitate, alese bobină cu bobină de la filaturi celebre din Italia. Materialele folosite includ lână de merinos, cașmir sau prețiosul vicuña.

În prezent brandul își comercializează produsele din magazinul său virtual amiamalia.com, unde se află în desfășurare și campania de primăvară ’24, care se încheie pe 17 aprilie. Cu acest prilej, brandul oferă și o surpriză: folosind codul AMI30 la checkout, puteți alege o piesă AMI AMALIA cu 30% reducere și vă puteți bucura și de cadourile oferite de brand.