Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de știri în ianuarie 2019

Cota de piață a televiziunilor de știri a crescut în ianuarie a.c., ajungând la 18,51% în mediul urban. Cele mai mari creșteri de rating le-au înregistrat Antena 3 și B1 TV.
televiziune doi

Cota de piață a celor cinci canale de știri (cota de vizionare) a fost de 18,51% în mediul urban, în creștere cu 0,12 puncte procentuale față de decembrie 2018. La nivel național, cota de piață a fost de 15,55%, mai mare cu 0,4 puncte procentuale față de luna precedentă.

Antena 3 a câștigat 17.000 de telespectatori la nivel național, în timp ce B1 TV și-a crescut ratingul general cu 11.000 de persoane. Sunt cele mai mari creșteri de audiență de pe această nișă. În urban, B1 TV a câștigat 7.000 de persoane, cea mai mare creștere pe acest target, iar Antena 3 și România TV au câștigat 4.000, respectiv 3.000 de orășeni.

PRIMUL AN DE MARKETING: EUSEDIU MARGASOIU

În urban, Realitatea TV a obținut o majorare a ratingului cu 1.000 de orășeni. Digi24 și-am menținut audiența din decembrie, având o medie 44.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kandar Media.

România TV și-a menținut poziția de lider al nișei la nivel național, în timp ce Antena 3 ocupă prima poziție în mediul urban.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – IANUARIE 2019

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL URBAN – IANUARIE 2019

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii