Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – ianuarie 2019

Clasamentul audienței urbane arată că sunt opt televiziuni ale căror audiențe se poziționează în jurul ratingului mediu de 46.000 de telespectatori pe minut. O luptă acerbă în urban!
televiziune.jpg

În ianuarie, Antena Stars și Pro 2 (fosta Acasă TV) au ocupat locurile 7-8 în topul general din mediul urban, cu un rating de 49.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). În spatele acestora se află alte șase stații TV despărțite fiecare de câte 1.000-2.000 de telespectatori, diferențe aflate, practic, în marja de eroare a măsurătorii Kantar Media. Altfel spus, opt televiziuni s-au îngrămădit pe un interval de audiență foarte îngust.

Este remarcabil că TVR 2, a doua televiziune a Televiziuni Române, a înregistrat o medie de 46.000 de telespectatori pe minut, la foarte mică distanță de TVR 1 (48.000). Se poate spune că TVR 2 a egalat audiența TVR1, care a pierdut în ianuarie 10.000 de orășeni.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – IANUARIE 2019

Național TV a pierdut 7.000 de persoane, ieșind din top 10 urban. O altă pierdere importantă a suferit-o Antena 1 (22.000 de orășeni), dar poziția secundă din top nu-i este amenințată.

Televiziunile care au câștigat audiență urbană în ianuarie 2019 față de decembrie 2018: Pro TV (25.000), Kanal D (32.000), România TV (3.000), Antena 3 (4.000), Prima TV (9.000), Antena Stars (6.000), Pro 2 (10.000), Realitatea TV (1.000), TVR 2 (5.000), B1 TV (7.000) și Pro Cinema (5.000).

PRIMUL AN DE MARKETING: EUSEDIU MARGASOIU

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii