Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de filme și seriale – octombrie 2018

În octombrie, cota de piață la nivel național a celor 12 televiziuni cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței a scăzut cu 0,4 puncte procentuale față de cea din septembrie. În urban, scăderea a fost de 0,27%.
filme_televiziuni.jpg

Pro Cinema a fost cea mai urmărită televiziune la nivel național pe nișa canalelor de filme și seriale, cu o medie de 51.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 4.000 de persoane față de septembrie. Pro Cinema a fost urmată de DIVA (32.000) și AXN (30.000). DIVA a pierdut 2.000 de persoane în octombrie, în timp ce AXN a câștigat 1.000.

La nivel urban, lider a fost DIVA, cu o medie de 26.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, la nivel lunii precedente. Pe locurile următoare în topul urban s-au plasat Pro Cinema (21.000), AXN (19.000) și Film Cafe (12.000).

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR ÎN URBAN – OCTOMBRIE 2019

Cota de piață a nișei televiziunilor de filme și seriale a fost la nivel național de 6,12%, reprezentând ponderea telespectatorilor care au urmărit una dintre cele 12 televiziuni din totalul celor care s-au uitat la TV. Cota de piață este mai mică cu 0,4 puncte procentuale față de septembrie.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – OCTOMBRIE 2019

În urban, cota de piață a fost de 6,94%, în scădere cu 0,27% față de luna precedentă. Aceste scăderi au fost generate de concurența puternică a televiziunilor comerciale generaliste.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii