FacebookTwitterLinkedIn

Realitatea TV și-a încheiat ultima lună de existență pe ultimul loc în topul național al televiziunilor de știri, fiind devansată de B1 TV (64.000 de telespectatori pe minut) și Digi24 (58.000). Cu siguranță, telespectatorii Realității TV se vor duce începând din noiembrie fie pe B1 TV, fie pe Digi24, până când marile rețele de cablu (RCS&RDS și UPC) vor prelua Realitatea Plus, pe care s-au transferat programele defunctei televiziuni.

Va mai dura ceva timp până când vom vedea audiențele televiziunii Realitatea Plus, asta în cazul în care Cozmin Gușă și Maricel Păcuraru, patronii acestei televiziuni, vor avea bani să plătească taxa de aderare la sistemul național de măsurare a audienței TV (ARMADATA SRL). Până atunci, pe nișa știrilor, jocurile se vor face în „careu”: două televiziuni care dețin controlul nișei – Antena 3 și România TV – și două care fac eforturi să crească, B1 TV și Digi 24.

Trebuie semnalată creșterea audienței B1 TV în octombrie cu 7.000 de persoane față de luna precedentă, televiziunea ocupând locul 9 în topul audienței generale, înaintea postului public TVR 1.

Și celelalte televiziuni de știri au crescut pentru că au avut de acoperit moțiunea de cenzură și căderea în Parlament a Guvernului Dăncilă: România TV (1.000), Antena 3 (11.000) și Digi24 (9.000).

Cele trei televiziuni comerciale din fruntea topului au înregistrat creșteri de audiență la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media: Pro TV (66.000), Antena 1 (85.000) și Kanal D (38.000).

Pro TV este lider confortabil cu o medie de 635.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), potrivit măsurătorilor Kantar Media, fiind urmat de Antena 1 cu 453.000 de persoane pe minut (toată ziua).

Alte televiziuni care au crescut în audiență: Național TV (3.000), Antena Stars (5.000), Cartoon Network (3.000), Pro 2 (9.000), TVR 2 (2.000) și Pro Cinema (4.000).

Televiziuni care au suferit scăderi de audiență față de septembrie: Prima TV (-2.000), DigiSport 1 (-1.000) și TVR 1 (-2.000).