Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de documentare (tematice) – OCTOMBRIE 2019

Televiziunile de documentare (tematice) au audiențe foarte mici în comparație cu cele generaliste sau de știri. Cota de piață (de vizionare) la nivel național a nișei televiziunilor de documentare a fost de 1,38%, în timp ce la nivel urban, cota a fost de 2,11%.
Discovery Channel- leu-lion

Televiziunile de documentare se numără printre posturile TV cu cele mai mici audiențe din sistemul național de măsurare a audienței. History, liderul nișei, se află pe locul 32 în topul audienței naționale (din 69 de televiziuni), cu o medie de 17.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.

Animal Planet, televiziunea cu cea mai mică audiență pe acest segment (2.000 de persoane pe minut la nivel național), ocupă locul 64 în clasamentul general.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE FILME ȘI SERIALE – OCTOMBRIE 2019

În situația unor ratinguri foarte mici, variațiile de audiență de la o lună la alta sunt reduse și aproape nesemnificative. În octombrie, se poate semnala câștigul de 2.000 de telespectatori pentru televiziunea National Geographic Wild, atât pe național, cât și în mediul urban.

Discovery Channel, a doua televiziune a nișei, a avut o medie de 9.000 de persoane pe minut (toată ziua), aproape la jumătate față de liderul History.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR ÎN MEDIUL URBAN – COTOMBRIE 2019

Cota totală de piață a nișei a fost de 1,38% la nivel național, adică 1,38% dintre românii care s-au uitat la televizor în cursul lunii octombrie au urmărit una dintre cele șase televiziuni tematice. În urban, cota de vizionare a fost de 2,11%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii