La nivel național, cota de piață a celor cinci televiziuni tematice, prezente în sistemul național de măsurare a audienței TV, a fost de 1,27%. Adică, doar 1,27% dintre românii care s-au uitat la televizor, în cursul lunii ianuarie, au urmărit una dintre cele cinci televiziuni de pe această nișă.
La nivel urban, cota de piață a fost de 1,86%. Altfel spus, 1,86% dintre orășeni au fost interesați să urmărească aceste programe.
History a fost cel mai urmărit program de pe această nișă, cu o medie de 22.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, și cu 17.000 de persoane pe minut (toată ziua) în urban, conform măsurătorilor Kantar Media.
Față de luna decembrie 2018, History a câștigat 4.000 de persoane pe național și 3.000 în urban.
În topul general din urban, History ocupă 29 din 67 de televiziuni prezente în sondaj, înaintea unor televiziuni precum DigiSport 2, Paramount, TNT, Favorit TV și Comedy Central.
Celelalte televiziuni tematice nu au suferit variații pozitive de audiență, cu excepția canalului Nat Geo Wild, care a câștigat 2.000 de persoane pe național și 1.000 de indivizi în urban.
Discovery și-a conservat ratingul din decembrie 2018, National Geographic a pierdut câte 1.000 de persoane în ambele universuri, iar Animal Planet a câștigat 1.000 de telespectatori în urban.
VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE FILME ȘI SERIALE – IANUARIE 2019