FacebookTwitterLinkedIn

Pro Cinema a câștigat 4.000 de persoane la nivel național și 7.000 la nivel urban în ianuarie 2019 comparativ cu luna decembrie 2018. Are o poziție confortabilă la nivel național, cu o medie de 73.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.

AXN a câștigat câte 4.000 de persoane în ambele universuri (național și urban).

Film Cafe și-a majorat audiențele generale cu 7.000 de persoane pe național și cu 4.000 în urban, depășind la „mustață” DIVA la nivel național, 32.000, respectiv 31.000 de telespectatori (toată ziua).

De altfel, DIVA a suferit cele mai mari pierderi de rating de pe această nișă față de decembrie 2018, când a difuzat filme specifice sărbătorilor de Crăciun. A pierdut 18.000 de persoane pe național și 13.000 în urban.

Ratingul TNT a crescut cu 3.000 de persoane atât la nivel național cât și în orașe. La rândul său, Paramount a pierdut teren, fiind în scădere cu 4.000 pe național și cu 3.000 în urban.

Cota de piață a nișei televiziunilor de filme și seriale a fost de 7,36% la nivel național. Adică, 7,36% dintre orășenii care au urmărit un program TV în ianuarie 2019 au urmărit una dintre cele 12 televiziuni de pe această nișă.