FacebookTwitterLinkedIn

La 18 ani avea deja create și lansate două bloguri cu 40.000 de followers. A locuit o scurtă perioadă în Japonia, e studentă la Facultatea de Jurnalism în limba engleză din Cluj, și anul acesta a devenit inițiatoarea mișcării de activism Gen Z: The OutsiderZ, prima platformă de „aesthetics Gen Z“ din România, un proiect self-documenting generațional din Estul Creativ, cu focus pe jurnalism de body activism, diversitate estetică, sexualitate, beauty și cultură a Gen Z din România. Proiectul Luizei e parte dintr-un trend foarte dinamic din media feminină, care spune “bye-bye“ clișeelor tematice care defineau până acum 5-10 ani revistele sau vehiculele de content media pentru femei (așadar și mesajele de branding și marketing). Noul val de platforme și reviste cu target feminin extinde enorm tematica „women’s media“ și reflectă o realitate nouă, multifațetată și diferită. De la „Lenny Letter“ al creatoarei Girls, Lena Dunham, la The Front, Amuse (din grupul Vice), Broadly, BUST Magazine sau produsele românești A Question, The OutsiderZ, aceste noi coagulatoare de content sunt în deplin acord cu spiritul unei generații și schimbă paradigma „reviste pentru femei“.

Cine sunt trendsetterii care au ales brandurile cool din 2015 ?