Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

|
|

Portret de trendsetter: Alexandru Sarchizian

Are 26 de ani și a absolvit Institutul de Management Hotelier și Turism din Lucerna, Elveția. După mai multe stagii de pregătire în companii și lanțuri hoteliere din Asia și Europa, Alex a decis să se întoarcă acasă, în Constanța, unde în 2016, împreună cu o colegă de facultate, a fondat TwentyFour, un label de curatorie de experiențe și networking. Reprezintă cohorta de trendsetters „networkers intrageneraționali“, a celor care prin proiectele lor își propun să blureze diferențele între generațiile Z și M și cele anterioare, aducându-i laolaltă într-o cultură colaborativă. Ei aleg să vadă mai degrabă avantajele diferențelor mari între generația celor nativi digital și a celor care își amintesc foarte bine viața de dinainte de 3.0 și să combine expertiza tech, inovativă și disruptivă a Gen Z cu experiența și know-how-ul Gen X.

Cine sunt trendsetterii care au ales brandurile cool în 2015?

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii