Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Leadership |
|

Anca Damour,  Carrefour România: Avem nevoie de 1.000 de mașini în plus pentru a face față tuturor solicitărilor din mediul online. Bringo este un serviciu care ajută în această perioadă de izolare socială.

Anca Damour, Executive Board Member Carrefour România, a discutat în cadrul primei ediții a evenimentului Forbes Forward despre soluțiile pe care le vede pentru criza ce se prefigurează, dar și despre rolul implicării în comunitate.
Forbes Anca Damour-144-Edit_A_2

„Noi toți facem parte dintr-un angrenaj socio-economic și cred că este important să menținem echilibrul acestui ecosistem și când spun asta mă refer la faptul că o decizie de business nu trebuie luată exclusiv în interesul companiei 100% dacă ea nu este benefică și pentru sistemul din care facem parte; o decizie rațională la nivel individual trebuie să se regăsească și la nivel colectiv și în acest context tot ceea ce facem în acest moment este să ne uităm cu mare atenție și să acționăm responsabil atât față de angajați cât si de tot ecosistemul de business”, a declarat Anca Damour în cadrul ForbesForward.

Anca Damour a spus că echipa Carrefour a încercat să anticipeze cât mai mult de când a început această situație. De asemenea, și-au dorit să se implice și în comunitate așa că au colaborat cu Ministerul Sănătății și au livrat 40.000 de produse necesare pentru o lună spitalelor de boli infecțioase din anumite orașe din țară.

„S-a creat foarte multă panică cu privire la disponibilitatea anumitor produse și în acest context ne-am luat un angajament să blocăm prețurile la 500 de produse până la Paște, vorbim de produse de necesitate cât și de produse care sunt necesare pentru igiena casei,” a adăugat membrul executiv al board-ului Carrefour România.

Vorbind despre viitor și idei de dezvoltare a business-ului în această perioadă, Anca Damour a declarat că pentru a putea rămâne în joc este nevoie de eficiență și de gândire strategică. De asemenea ea a vorbit și despre importanța noilor tehnologii și despre faptul că mulți clienți se vor îndrepta către cumpărăturile online.

„Istoria recentă (…) arată că modelele adoptate pe timp de criză devin norme. Nu cred într-un format singular, cred că este nevoie de adaptabilitate de un model omnichannel, suficient de versatil pentru a rezista unor astfel de schimbări. În viitor, vom continua să dezvoltăm modelul omnichannel pe care îl avem deja și mă refer aici la livrările de pe platforma Carrefour.ro și continuarea dezvoltării modelului Bringo, personal shopper. În momentul de față am fost depășiți de solicitările pe care le-am primit în această perioadă, dar lucrăm intens să le dezvoltăm”, a adăugat Anca Damour.

Venind cu o veste bună, membrul executiv al board-ului Carrefour România a spus că vor fi integrați în platforma Bringo cât de curând câteva sute de livratori, deoarece este mare nevoie.

„Cred că aceste servicii digitale pe care le-am introdus și vom continua să le introducem vor avea o perioadă de viață lungă și vor modela business-ul în viitor. Cred că avem nevoie de 1.000 de mașini în plus pentru a face față tuturor solicitărilor din mediul online. Bringo este un serviciu care ajută în această perioadă de izolare socială. Cred că în următoarele zile, clienții noștri vor vedea cât de ușor e să plasezi o comandă”, a adăugat Anca Damour.

Anca Damour a vorbit și despre importanța transportatorilor în această perioadă, fiind cei care fac posibilă prezența produselor pe rafturile din magazine.

„Cred că a fost o perioadă de confuzie la nivelul guvernelor, în momentul de față s-a ameliorat situația, în sensul în care s-au format acele culoare pentru tranzit. Nu trebuie să uităm că șoferii care conduc aceste tiruri au nevoie de locuri în care se pot opri pe drum pentru a se schimba; când s-au luat aceste măsuri restrictive s-au închis hoteluri, s-au închis restaurante și practic s-au creat anumite blocaje. Am avut și probleme cu transporturile care au venit din Turcia. Am comunicat foarte mult cu autoritățile și vedem că la nivel european s-au luat niște măsuri și situația s-a ameliorat”, spune Anca Damour.

Vorbind despre planurile de business din viitorul apropriat Anca Damour a mai spus că retailer-ul Carrefour se va concentra pe dezvoltarea noilor tehnologii și a aplicațiilor online.

Aflați aici mai multe declarații făcute în cadrul primei ediții a Forbes Forward.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii