FacebookTwitterLinkedIn

MedLife a înregistrat în primul trimestru din 2022 o cifră de afaceri de 431 milioane lei, în creștere cu  28% față de aceeași perioadă a anului trecut. 

Potrivit reprezentanților companiei, rezultatele din primul trimestru reflectă faptul că piața a început să reintre în mișcare, după doi ani de pandemie, iar românii își reiau ușor și precaut activitățile obișnuite. 

“Vom păstra un nivel de acțiune echilibrat, atât din perspectivă medicală cât și de business, consolidând segmentul de oncologie, iar în unități spitalicești cel de boli acute. Acestea sunt afecțiuni care nu pot fi amânate pe ciclul economic următor, în funcție de pandemie sau situația geopolitică.”, a declarat Mihai Marcu, Președinte & CEO MedLife Group.  

Compania a pus un accent pe zona de oncologie, dar și pe zona de prevenție, venind cu o serie de produse și programe noi privind evaluarea post-Covid, screeningul bolilor cronice și al controalelor de rutină. La nivelul diviziei de clinici, MedLife a înregistrat o creștere de 58%.

După alăturarea NeoLife România în grup, compania a finalizat și achiziția OncoCard, devenind un operator puternic pentru patologia cu cea mai ridicată rată de mortalitate, inclusiv patologia oncologică.  

Pentru perioada următoare, reprezentanții MedLife reconfirmă intențiile de continuare a investițiilor, având ca priorități digitalizarea, extinderea teritorială și tehnologizarea.