FacebookTwitterLinkedIn

Oficialii grupului Bimbo, cea mai mare companie de panificație din lume, au recunoscut că achiziția celui mai important producător român de panificație reprezintă unul dintre pașii importanți în planul global de extindere a grupului.

Grupul Bimbo continuă să-și consolideze poziția de lider global în produse alimentare, din cereale, prin intermediul achiziționării Vel Pitar. Astfel că, odată cu finalizarea acestei tranzacții, compania cu sediul central în Mexic este acum prezentă în 34 de țări de pe 4 continente.

Așadar, compania românească Vel Pitar se alătură diviziei EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) Bimbo, care-l are la conducere pe Jose Luis Saiz.

„În Bimbo EMEA, avem un obiectiv clar, acela de a ne extinde prezența globală în rândul celor mai recunoscute, de calitate și apreciate mărci din această regiune. Ca parte a acestei divizii, Vel Pitar se va alătura dezideratului nostru de a hrăni o lume mai bună, acum și împreună cu România”, a punctat Jose Luis Saiz, președinte Bimbo EMEA.

Vel Pitar deține peste 12 branduri recunoscute în România în categoria produselor de panificație. Compania a fost fondată în 1999, iar în prezent deține 10 fabrici de panificație pe întreg teritoriul României. Compania are peste 1.800 de angajați și este cel mai mare producător de produse de panificație proaspete din piața locală. Printre cele mai cunoscute branduri Vel Pitar se numără: French Toast, Grâu Întreg, Chef Gourmand.

„Suntem deosebit de încântați să ne extindem într-o piață nouă și să integrăm în familia noastră un număr semnificativ de mărci cunoscute în categoria de panificație, din dorința noastră de a oferi consumatorilor noștri produse realizate cu ingrediente nutritive și rețete clasice și naturale”, a completat și Rafael Pamias, COO and Chief Sustainability Officer Grupul Bimbo.

Grupul Bimbo este liderul și cea mai mare companie din lume din domeniul panificației și un jucător important în piața de produse de impuls. Grupul deține 214 facilități de producție și peste 1.600 de centre de vânzare plasate strategic în 34 de tări de pe teritoriul a 4 continente: America, Europa, Asia și Africa. Categoriile sale importante de produse includ printre altele pâinea feliată, panificația mică, prăjituri, pâine prăjită, brioșe, covrigi, tortilla & lipii, specialități. Grupo Bimbo fabrică peste 10.000 de produse și deține una dintre cele mai de mari rețele de distribuție din lume, cu peste 3,3 milioane de puncte de vânzare, peste 55.000 de rute de vânzare și peste 141.000 de angajați. Compania este prezentă la bursa Mexicană (Mexican Stock Exchange) BMV, simbol bursier BIMBO și in piața extra-bursieră din Statele Unite cu nivelul 1 ADR, simbol bursier BIMBOY.