FacebookTwitterLinkedIn

Tokinomo, un startup care creează și distribuie soluții interactive pentru campanii de publicitate in-store, obține o finanțare de 1,7 milioane de dolari de la TechAngels, Early Game Ventures și IPP. Investiția va fi folosită pentru crearea de soluții noi și accelerarea extinderii pe plan global a companiei.

„Acum 4 ani, când am aflat pentru prima dată de Tokinomo, care era în stadiu de prototip, ne-am dat seama că va fi un produs de succes. Compania noastră de retail marketing a fost printre primele care au utilizat și promovat soluția Tokinomo. Acum, dorim să le oferim și mai mult suport printr-o investiție care să ajute acest start-up inovator să se dezvolte la nivel global,” declară Ionuț Valeriu Corniciuc, fondator și CEO Instore Power Provider (IPP).

Startup-ul creează și distribuie o soluție brevetată de „brand activation”, care promovează produsele în magazin și ajută la creșterea vânzărilor cu 200% în medie, fără reduceri de preț. Cu ajutorul partenerilor locali, roboții Tokinomo sunt utilizați în campanii în peste 40 de țări, aproximativ 80% din venituri fiind realizate în afara României.

Investiția în runda de tip pre-serie A a fost condusă de un grup de angel investors membri ai asociatiei TechAngels, cu participarea fondului de investiții Early Game Ventures și Instore Power Provider (IPP), partener Tokinomo.

„Cred ca adresăm o piață foarte mare, bugetele pentru promoții în magazine sunt o parte semnificativă din mix-ul total de marketing. Este important pentru brand-uri să aibă soluții pentru a crea experiențe memorabile și campanii de impact în magazine. Noi considerăm că specialiștii de marketing ar trebui să creeze interacțiuni cu cumparătorii pentru ca produsele lor să iasă în evidență. Aceasta este misiunea noastră și vom continua să dezvoltăm produse care să obțină date pentru a le permite brandurilor să își definească mai bine audiența. Sunt recunoscător pentru modul în care compania noastră a crescut și vreau să le mulțumesc investitorilor pentru suportul oferit”, spune Ionuț Vlad, cofondatorul și CEO-ul Tokinomo.