FacebookTwitterLinkedIn

Mai mult, compania chineză a terminat anul 2018 pe prima poziția pe piața de tablete PC, o piață care se află în scădere, a spus Cosmin Moldovan, Sales Director Huawei Consumer Business Group România, care a adăugat că și pe piața de smartphone-uri Huawei a crescut mai mult decât piața.

„Dacă în 2017 1 din 5 consumatori din România achiziționa un telefon Huawei, în 2018, 1 din 4 consumatori făcea această alegere“, a adăugat Moldovan.

De altfel, anul trecut, cel mai bine vândut telefon al Huawei în România a fost Huawei P20 Lite: doar de Black Friday au fost vândute 60.000 de unități, conform directorului de vânzări.

Un element strategic important al Huawei pentru 2019 pe piața din România este lansarea, în această primăvară, a gamei de laptopuri, destinată mai multor segmente de public, urmând să apară campanii de comunicare susținute.

„Anul acesta vrem să creștem în continuare și vrem să aducem în România laptopurile Huawei, pentru a le oferi clienților gama întreagă de produse“, a spus Zachary Jianglinchao.

Un alt plan al companiei este extinderea rețelei de puncte fizice, atât în București, cât și în alte orașe mari din România, printre care și Cluj-Napoca. Primul shop marca Huawei, denumit Huawei Experience Shop, a fost deschis la finalul lunii ianuarie, în centrul comercial AFI Cotroceni, pentru a permite consumatorilor să descopere și să testeze produsele Huawei, de la smartphone-uri și tablete, până la ceasuri inteligente, fitness band-uri și o gamă extinsă de accesorii.

Următorul magazin Huawei va fi deschis tot în București, dar într-o locație „premium“, a completat Cosmin Moldovan.

Citește și: Reportaj. Cum se vede business-ul Huawei de la sediul-gigant din China