FacebookTwitterLinkedIn

Anul trecut a fost unul dintre cele mai bune în ceea ce privește evoluția afacerilor din România.

Potrivit reprezentanților, Motorola și-a atins obiectivele, și-a dublat vânzările și a intrat pe piața locală B2B. “În ceea ce privește portofoliul de produse, în 2021 acesta a fost completat cu peste 10 smartphone-uri noi, lansate pe piața din România, atât din gama mid-range Motorola, cum ar fi moto e și moto g, dar și din gama premium Motorola edge”, declară Vladislav Ivanov, General Manager South Eastern Europe la Motorola, pentru Forbes România.

Finalul de an a adus un rezultat record pentru Motorola, reușind să vândă peste 260.000 de smartphone-uri, dublu față de anul 2020. “Având în vedere dublarea business-ului de la an la an, obiectivul nostru pentru anul 2022 este să ne poziționăm pe locul 3 pe piața din România în rândul brandurilor producătoare de smartphone-uri, iar ambiția noastră este să continuăm această creștere”, mai spune reprezentantul producătorului de smartphone-uri. Strategia pe care compania o are pentru anul în curs include extinderea rețelei de parteneri telecom, dar și extinderea echipei locale Motorola, atât în departamentul de vânzări, cât și în cel de marketing.  De asemenea, un alt obiectiv al companiei pentru 2022 este penetrarea noilor canale de comunicare și dublarea vânzărilor din România, cu accent pe telefoanele care au ecrane OLED, în special cele din gama moto g. “Creșterea portofoliului aduce cu sine și investiții pe partea de expunere a brandului prin diverse proiecte și canale de comunicare, proiecte pe care le vom dezvălui la momentul potrivit”, ține Vladislav Ivanov să menționeze.

În ceea ce privește consumatorii, reprezentantul companiei spune că există de la an la an o schimbare în comportamentul lor. “Recent, această schimbare primează în alegerea unui dispozitiv luând în calcul modul în care se schimbă nevoia de consum și creare de conținut. Astfel, cerințele în materie de performanță, camere, audio, stocare și baterie au crescut, cu scopul de a consuma și crea rapid conținut de calitate”, conchide el.