FacebookTwitterLinkedIn

După un prim trimestru în care a înregistrat cifre pozitive, producătorul de ketchup Kraft Heinz estimează rezultate financiare mult mai bune pentru anul 2023 față de cele prognozate.

Potrivit oficialilor companiei, în perioada ianuarie – martie 2023, Kraft Heinz a înregistrat o creștere netă semnificativă a vânzărilor atât în piața internă din America de Nord, cât și în cele internaționale, notează RetailDetail.eu.

„Am obținut rezultate foarte bune în primul trimestru al anului 2023 și asta datorită unităților de alimentație, dar și piețelor emergente. Nici măcar creșterile multiple ale prețurilor nu au redus cererea”, spune Miguel Patricio, CEO Kraft Heinz.

Vânzările nete ale producătorului de ketchup au crescut în primul trimestru din 2023, cu 7,3%, până la 5,88 miliarde de euro, în timp ce profitul brut ajustat a urcat cu 10,3%, până la 1,36 miliarde de euro.

Așadar, compania mizează acum pe o creștere a profitului de 4 până la 6%. În ceea ce privește venitul net organic, producătorul de ketchup estimează o creștere de 4-6% față de 2022.