Cautare




, Redactor Forbes România

Industrie |
|

Uber Eats la un an de la lansarea în România. Krzysiek Radoszewski (General Manager Uber Eats CEE): România este lider în regiune în ceea ce privește varietatea felurilor de mâncare livrate

După un an de la lansarea în România, Uber Eats a ajuns la 700 de restaurante partenere, spun reprezentanții companiei.
Krzysiek Radoszewski

În prezent, la doar un an de la lansare în România, Uber Eats găzduiește  700 de restaurante partenere în București, de la localuri mici, afaceri de familie, până la mari lanțuri de restaurante. Conform unui sondaj realizat în rândul restaurantelor din cadrul platformei, colaborarea cu Uber Eats a ajutat 72% dintre proprietarii de restaurante să își crească afacerea, în timp de 47% dintre aceștia au raportat o creștere între 10% și 30%.

Printre cele mai populare restaurante Uber Eats la nivel local sunt Nicolai (pe primul loc în aplicația Eats cu cele mai multe comenzi), Pain Plaisir (cea mai populară patiserie și brutărie), Atelierul de tarte (cel mai popular restaurant pentru brunch), calif & condimental (cel mai popular lanț de restaurante) sau Sara Green (cel mai popular restaurant vegan pe Uber Eats).

Krzysiek Radoszewski, General Manager Uber Eats CEE spune că România este o țară cu potențial deoarece industria HoReCa se află în plină ascensiune și pentru că oamenii au început să utilizeze aplicația și pentru a explora din punct de vedere culinar. Managerul amintește de faptul că stilul de viață vegan este și își va menține în continuare popularitatea atât în România, cât și în regiune: “Este loc de creștere în România în zona de mâncăruri vegetariene, nu pentru că oamenii vor deveni 100% vegetarieni, ci pentru că ei se gândesc la ce vor de fapt să mănânce care să nu conțină carne. La fel de surprins am fost să observ și în Polonia că acest trend al lanțurilor de restaurante vegane a luat amploare și a avut succes”.

Referitor la cele mai atractive țări din regiunea Europei Centrale și de Est, în materie de food delivery, Krzysiek Radoszewski este de părere că acest lucru diferă în funcție de criteriul eficienței, pe de o parte, dar și al varietății pe de altă parte. Legat de aspectul de eficiență a livrării, orașul Praga conduce detașat prin prisma faptului că nivelul de congestionare a traficului nu este atât de ridicat, ceea ce are un impact pozitiv asupra pieței pentru reduce semnificativ timpul de așteptare. În România, durata medie de livrare a unei comenzi este de 36 de minute, iar cea mai scurtă livrare a durat doar 5,4 minute.

În ceea ce privește criteriul diversității, “România este lider în regiune în ceea ce privește varietatea felurilor de mâncare livrate. Românii iubesc mai mult mâncărurile tradiționale, mai mult decât o fac cei din alte țări. Faptul că aici există atât de multe businessuri care produc și furnizează mâncăruri specifice precum și deserturi, cum ar fi gogoșile sau prăjiturile  de casă. Acest lucru nu prea se întâmplă în celelalte state în care operăm”, a declarat pentru Forbes România șeful Uber Eats CEE.

Krzysiek Radoszewski s-a alăturat companiei în 2014, când a ocupat poziția de marketing manager în Polonia, iar din septembrie 2018 conduce operațiunile Uber Eats din România, Polonia, Cehia și Ucraina.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii