Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

CORONAVIRUS |
|

Uber Eats anunță noi măsuri pentru susținerea restaurantelor din România în contextul COVID-19

Uber Eats anunță o serie de noi inițiative în România, prin care își propune să vină în sprijinul comunității locale, curierilor, restaurantelor independente și operatorilor și să îi ajute în eforturile lor de a face față dificultăților provocate de epidemia COVID-19.
ubereats_1106984126

Pachetul de noi inițiative anunțate de Uber Eats include livrare gratuită pentru toți utilizatorii și restaurantele din România, până pe 31 martie. În acest fel, Uber Eats își dorește să ajute restaurantele să ia măsuri împotriva diminuării cererii și să facă livrarea de mâncare accesibilă pentru cât mai mulți utilizatori. Utilizatorii Uber Eats vor avea și posibilitatea de a selecta livrarea fără contact în aplicație, solicitând astfel curierilor să le lase comanda în fața ușii sau a casei și evitând contactul direct, o opțiune creată în special pentru cei care aleg sau sunt nevoiți să se autoizoleze.

Într-o perioadă în care restaurantele nu mai pot primi clienți, eliminarea taxei de livrare și introducerea noii modalități de preluare a comenzilor le permite business-urilor să ofere noi servicii fără costuri suplimentare. Astfel, cu Uber Eats, acestea pot ajunge la mai mulți clienți și pot încuraja o creștere a cererii pentru serviciile lor. Pentru a ajuta restaurantele afectate să intre pe platformă cât mai rapid și să acceseze astfel o nouă sursă de venit, Uber Eats va renunța la taxele de activare în aplicație până la data de 30 aprilie.

„Vom implementa o serie de inițiative prin care vom continua să sprijinim restaurantele partenere, dedicate în special business-urilor mici, care își țin bucătăriile deschise pentru a-și oferi serviciile utilizatorilor din toate orașele în care suntem prezenți în România”, a declarat Ioana Ilie, Country Lead Uber Eats România

De asemenea, pentru a veni în sprijinul celor care sunt afectați direct de situația actuală, compania va oferi suport financiar oricărui curier activ diagnosticat cu COVID-19 sau plasat în carantină de către o autoritate de sănătate publică. Aceștia vor primi suport financiar pentru până la 14 zile, perioadă în care contul le va fi suspendat.

„Depunem în permanență eforturi pentru a ne asigura că toți utilizatorii Uber sunt în siguranță. Avem o echipă globală dedicată, formată din specialiști în operațiuni, securitate și siguranță care lucrează sub îndrumarea unui expert în sănătate publică pentru a răspunde nevoilor fiecărei piețe în care activăm. Continuăm să urmăm recomandările acestora pentru a preveni extinderea coronavirusului”, adaugă Ioana Ilie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii