Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Afaceri |
|

Transavia – unul dintre jucătorii principali din industria cărnii de pui – semnează Codul de Conduita al UE cu privire la Practicile Responsabile Comerciale și de Marketing în Sectorul Alimentar

Reprezentanții Transavia au anunțat că această inițiativă reprezintă încă o dovadă a transparenței acțiunilor durabile întreprinse de companie „de la bob la furculiță".
transavia 2

Președintele Transavia, Ioan Popa, a subliniat că prin acest angajament compania va diminua cât de mult posibil impactul asupra mediului.

„Semnând acest Cod de Conduita al UE, alături de mari companii internaționale, contribuim la o industrie alimentară sustenabilă. Angajamentul asumat înseamnă să continuăm să contribuim la calitatea vieții consumatorilor și comunităților și să diminuăm cât de mult posibil impactul asupra mediului prin valorificarea, reciclarea deșeurilor și utilizarea rațională a resurselor naturale precum apa, solul, gazele naturale etc., astfel încât generațiile viitoare să beneficieze de ele în mod corespunzător”, a completat Ioan Popa, care a adăugat faptul că prin semnarea acestui Cod, Transavia devine prima companie cu capital 100% românesc care se alătura acestei inițiative europene, notează platforma industria cărnii.ro.

Așadar, prin semnarea Codului de Conduită UE pentru o industrie alimentară sustenabilă, Transavia își consolidează angajamentele luate față de mai multe obiective, incluse în raportul de sustenabilitate al companiei, printre care: identificarea de soluții alternative, acolo unde acestea se pretează și reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera; menținerea gradului de conformare cu cerințele legale în domeniul protecției mediului; îmbunătățirea managementului deșeurilor; îmbunătățirea managementului apelor uzate; reducerea consumurilor de energie prin înlocuirea corpurilor de iluminat exterior de la 250 W și 150W la 90 W și înlocuirea iluminatului existent cu corpuri LED de 9 W și procurarea de materii prime din zone certificate ca producții sustenabile, fără impact negativ asupra mediului înconjurător.

Transavia deține și produce brandurile Fragedo, Libertan și Papane. Transavia este o afacere de familie care are în prezent peste 2.400 de angajați, care activează preponderent în cele 29 de ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare și în fabrica de procesare a cărnii.

În fermele Transavia, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui, iar peste 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii