Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor de filme și seriale – IUNIE 2019

Interesul românilor pentru filmele și serialele difuzate de televiziunile de nișă a crescut în luna iunie comparativ cu luna precedentă. DIVA este noul lider la nivel urban pe această nișă.
televiziune

Cele 12 televiziuni de filme și seriale, cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței Kantar Media – ARMA, au avut o cotă de piață de 6,84% la nivel național, în creștere cu un punct procentual față de luna mai. În urban, creșterea a fost de 1,27 puncte procentuale, ajungând la o cotă de 7,78%. Această majorare arată că, la început de vacanță, publicul a fost mai interesat de aceste programe decât în alte perioade ale anului.

La nivel urban, s-a înregistrat o schimbare de lider. DIVA, televiziune care se adresează în principal publicului feminin din orașe, este noul lider, cu un rating mediu de 27.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 3.000 de persoane față de luna mai.

Și AXN a câștigat 3.000 de persoane, aflându-se pe a doua poziție în topul urban al nișei, cu o medie de 24.000 de orășeni pe minut (toată ziua).

Pro Cinema a coborât de pe prima poziție pe a treia, pierzând în iunie 6.000 de telespectatori față de luna precedentă, având un rating mediu de 20.000 de persoane pe minut.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL URBAN – IUNIE 2019

La nivel național, Pro Cinema a pierdut 9.000 de persoane, dar și-a conservat prima poziție în topul național, cu o medie 42.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Pe următoarele două locuri ale ierarhiei naționale se află AXN și DIVA, cu un rating mediu de 38.000, respectiv 34.000 de persoane pe minut. La nivel național, DIVA a câștigat 4.000, în timp ce AXN, 8.000 de persoane.

La mijlocul clasamentului, Film Cafe a câștigat 7.000 de telespectatori la nivel național și 3.000 în urban. Este a patra televiziune de pe această nișă.

Paramount și-a conservat audiențele generale din luna mai, în timp ce TNT a pierdut 1.000 de persoane pe național și 2.000 în urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii