FacebookTwitterLinkedIn

Pro Cinema este liderul nișei de filme și seriale atât la nivel național, cât și în mediul urban. A pierdut 1.000 de telespectatori la nivel național față de ianuarie, dar are o poziție confortabilă, cu o medie de 72.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.

Aflat pe locul doi, AXN este cotat cu o medie de 47.000 de telespectatori pe minut pe național (toată ziua), în creștere cu 1.000 de persoane față de ianuarie. Același număr de telespectatori a câștigat și în mediul urban.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI – FEBRUARIE 2019

DIVA a câștigat cei mai mulți telespectatori pe nișa televiziunilor de filme și seriale: 2.000 pe național și 3.000 în urban.

Cea mai mare pierdere de audiență a suferit-o canalul TNT. Acesta a pierdut 6.000 de persoane pe național și 3.000 în urban. A ajuns la o medie de 10.000 de persoane în urban (toată ziua).

Mai trebuit notat că audiența urbană a televiziunii Film Cafe a câștigat 4.000 de persoane în februarie, fiind cel mai mare câștig înregistrat pe această nișă.