FacebookTwitterLinkedIn

Războiul din Israel a crescut considerabil audiența televiziunii Antena 3 CNN în mediul urban. De asemenea, o creștere importantă de audiență a înregistrat televiziunea Digi24. În schimb, România TV și-a menținut ratingul urban din septembrie, în timp ce Realitatea Plus e pierdut 500 de orășeni.

Pe nișa televiziunilor de știri, Antena 3 CNN a fost marele câștigător în sondajele de audiență urbană, în luna octombrie. A câștigat 32.270 de persoane în urban comparativ cu luna septembrie, ajungând la o medie de 106.980 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.

Astfel, Antena 3 CNN atacă poziția a patra în topul audienței urbane, ocupată în continuare de România TV cu o medie de 110.220 de telespectatori pe minut (toată ziua). De precizat că ratingul televiziunii România TV a rămas la nivelul din septembrie.

Audiența Digi24 a crescut cu 12.150 de persoane față de septembrie, ajungând la o medie de 46.820 de orășeni pe minut (toată ziua).

Realitatea Plus și-a menținut reatingul general, suferind o pierdere minoră de 500 de persoane față de septembrie.

Alte televiziuni de știri au avut următoarele ratinguri în prima lună de război în Israel, la nivel urban:

B1 TV: 10.330 telespectatori/minut

TVR Info: 3.210 telespectatori/minut

Prima News: 1.640 telespectatori/minut

EuroNews: 1.450 telespectatori/minut

Aleph News: 510 telespectatori/minut

În octombrie, la nivel urban, Antena 1 a câștigat 33.660 orășeni față de septembrie, cea mai mare creștere de audiență de pe piața TV. Pro TV a câștigat 20.960 de persoane. Dar aceste creșteri s-au înregistrat ca urmare a intrării în grilă a emisiunilor populare de divertisment.

Televiziunea publică TVR 1 ocupă locul 15 în topul audienței urbane cu o medie de 19.780 de telespectatori pe minut (toată ziua).