FacebookTwitterLinkedIn

La nivel urban, Antena 1 și Kanal D au câștigat telespectatori față de februarie, în timp ce Pro TV a suferit o ușoară pierdere. Cea mai mare scădere de audiență s-a înregistrat la România TV: -16.840 de persoane față de februarie.

Din cele 15 televiziuni cu cele mai mari audiențe la nivel urban, în martie, doar patru au reușit să-și crească audiențele generale comparativ cu februarie:

Antena 1, +5.320 telespectatori

Kanal D, +6.570 telespectatori

Digi24, +600 telespectatori

Prima TV, +4.270 telespectatori.

Pro TV, liderul pieței, a pierdut 4.160 de persoane față de februarie, ajungând la o medie de 369.130 de telespectatori / minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.

România TV a pierdut 16.840 de telespectatori, dar și-a păstrat a patra poziție în top, cu un rating mediu de 128.020 de persoane pe minut. Televiziuni care au pierdut audiență față de luna februarie: Antena 3 CNN (-1.540 persoane), Happy Channel (-2.420), DigiSport 1 (-5.600), Antena Stars (-4.820), Realitatea Plus (-3.730), Film Cafe (-8.040) și TVR 1 (-700).

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel urban – martie 2024

Pro TV – 369.130 telespectatori / minut
Antena 1 – 245.890 telespectatori / minut
Kanal D – 189.630 telespectatori / minut
Romania TV – 128.020
Antena 3 CNN – 91.760
Happy Channel – 61.750
DigiSport 1 – 48.950
Antena Stars – 39.790
Realitatea Plus – 38.980
Digi 24 – 36.100
Film Cafe – 29.890
TVR 1 – 27.050
Prima TV – 26.820
Pro Cinema – 23.560
National TV – 22.150

Sursa: Kantar Media