FacebookTwitterLinkedIn

La nivel urban, audiențele TV din ianuarie 2023 s-au menținut la nivelul lunii precedente. Excepțiile sunt în cazul televiziunilor Pro TV, Kanal D, Realitatea Plus și Național TV, care au crescut în sondaje, și TVR 1 care, fără fotbalul de la Mondialul din Qatar, a coborât la un rating urban de 28.000 de telespectatori pe minut.

Audiența urbană a televiziunii Pro TV a crescut cu 26.000 de telespectatori față de decembrie 2022, cea mai mare majorare de pe piața TV, ajungând la o medie de 341.000 de telespectatori pe minut, conform Kantar Media. Orășenii au fost prinși de programele-locomotivă „Survivor România” și „Românii au talent”.

Realitatea Plus a câștigat 5.000 de telespectatori față de decembrie, având un rating de 42.000 de orășeni pe minut. Este o audiență egală cu cea deținută de Digi24, care și-a conservat ratingul din luna precedentă. Astfel, pe nișa televiziunilor de știri s-a aprins lupta pentru ocuparea poziției a treia între Digi24 și Realitatea Plus, primele două locuri fiind ocupate în continuare de România TV și Antena 3 CNN.

TVR 1 a avut o medie de 28.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în scădere cu 47.000 de persoane față de decembrie 2022, lună în care a difuzat meciurile de la CM de fotbal din Qatar. Televiziunea publică ocupă locul 14 în topul audienței urbane.

Televiziuni care au crescut în audiență comparativ cu decembrie 2022: Kanal D (10.000 de telespectatori), Antena 3 CNN (2.000), Antena Stars (2.000), Happy Channel (2.000), Film Cafe (1.000) și Național TV (4.000).

Televiziuni care au scăzut ușor în sondajele din ianuarie față de luna precedentă: Antena 1 (-1.000 de persoane), România TV (-1.000), Prima TV (-1.000), DigiSport 1 (-1.000) și Pro Cinema (-1.000).