
Variațiile de audiență la nivel urban, în luna aprilie, au fost mai temperate decât cele din targetul național. Multe televiziuni și-au conservat audiențele din martie, deși aprilie a fost luna Sărbătorilor Pascale și, teoretic, ar fi fost normal să se înregistreze scăderi mai accentuate, încurajate și de încălzirea vremii. Totuși, aprilie a fost o lună friguroasă, motiv pentru care românii n-au prea părăsit micile ecrane.
În aprilie, audiența Pro TV s-a diminuat cu 24.000 de telespectatori față de martie, televiziunea având un rating de 309.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).
Antena 1 a avut un rating mediu la nivel urban de 250.000 de telespectatori pe minut, în creștere cu 5.000 față de martie.
Kanal D a pierdut 5.000 de persoane față de luna precedentă, ajungând la o medie de 166.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).
Kanal D2, noua televiziune lansată de Dogan Media Internațional, care deține și Kanal D, a realizat din prima lună de funcționare un rating mediu de 12.000 de telespectatori pe minut la nivel urban. Se află pe locul 24 în topul audienței urbane, înaintea televiziunilor History, Cinemaraton, B1 TV și Eurosport 1.
Televiziunile care au crescut în audiență comparativ cu martie: DigiSport 1 (+11.000 telespectatori), Happy Channel (+4.000), Pro Cinema (+4.000) și TVR 1 (+2.000).
Televiziuni care și-au conservat fiecare indicele de audiență din martie: Digi 24, Realitatea Plus, Antena Stars și Film Cafe.
Televiziuni care au suferit scăderi de rating față de martie: România TV (-2.000), Antena 3 CNN (-2.000) și Prima TV (-3.000).