La nivel urban, ratingurile generale ale televiziunilor au continuat să scadă, influențate de încălzirea vremii și de preocupările orășenilor pentru sărbătorile pascale. Televiziunea Kanal D a revenit pe poziția a treia în topul urban, după ce în luna martie fusese devansată de televiziunile de știri Antena 3 și România TV.
Cele trei mari televiziuni comerciale de divertisment au pierdut de telespectatori în aprilie față de luna precedentă, la nivel urban: Pro TV (-37.000), Antena 1 (-4.000) și Kanal D (-5.000). Pierderile nu sunt de natură să le amenințe pozițiile în topul audienței.
Cota totală de piață a celor trei televiziuni a fost de 38,3%, adică peste o treime din orășenii care s-au uitat la televizor (pe telecomandă) au urmărit una dintre cele trei televiziuni dintr-un total de 77 de stații monitorizate
Scăderi mai accentuate s-au înregistrat pe nișa televiziunilor de știri: România TV (-22.000), Antena 3 (-37.000), Digi24 (-26.000), Realitatea TV (-11.000) și B1 TV (-5.000).
Cu o pierdere de 2.000 de telespectatori față de martie, televiziunea publică TVR 1 ocupă locul 12 în topul urban, cu o medie de 30.000 de orășeni pe minut, conform măsurătorilor Kantar Media.
Singura televiziune care a crescut în aprilie a fost DigiSport 1 (+3.000 de orășeni).
Alte televiziuni care au înregistrat pierderi de audiență față de martie: Happy Channel (-2.000), Antena Stars (-5.000), Prima TV (-3.000), Național TV (-2.000), DIVA (-4.000), Pro Cinema (-4.000).