FacebookTwitterLinkedIn

În prima lună a primăverii, ratingurile principalelor televiziuni au scăzut pe fondul unor temperaturi neobișnuit de mari pentru această perioadă, care i-au încurajat pe români să iasă de case.

Kanal D a câștigat 1.500 de telespectatori la nivel național, față de februarie, deși a lansat la jumătatea lui martie un reality game show, „Insula de 1 milion”.

Pro TV, liderul pieței, a pierdut 2.280 de persoane comparativ cu februarie, având un rating general de 751.830 de telespectatori pe minut, conform măsurătorilor Kantar Media.

Antena 1, a doua televiziune în topul audienței naționale, a pierdut 10.470 de persoane față luna precedentă, înregistrând cu rating de 446.960 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Audiența națională a programelor Kanal D a fost de 408.840 de telespectatori pe minut, în creștere cu 1.510 persoane față de luna anterioară.

România TV a suferi cea mai severă scădere de audiență față de februarie: -21.760 de persoane. Își păstrează locul 4 în topul audienței naționale cu o medie de 225.130 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Alte televiziuni care au suferit pierderi de audiență față de februarie: Antena 3 CNN (-7.060 persoane), Happy Channel (-8.500), Antena Stars (-6.900), DigiSport 1(-8.930), Film Cafe (-14.070), Realitatea Plus (-8.290), Pro Cinema (-4.670) și TVR 1 (-2.990).

Televiziuni care au crescut în audiență față de februarie: Digi 24 (2.640 persoane), Prima TV (+6.560) și Național TV (+460).

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel național – februarie 2024

Pro TV – 751.830 telespectatori/minut

Antena 1 – 446.960

Kanal D – 408.840

Romania TV – 225.130

Antena 3 CNN – 150.340

Happy Channel – 104.030

Antena Stars – 92.080

DigiSport 1 – 73.600

Film Cafe – 66.100

Realitatea Plus – 62.790

Digi 24 – 53.410

Pro Cinema – 51.450

Prima TV – 47.380

TVR 1 – 43.470

National TV – 40.260 telespectatori/minut

Sursa: Kantar Media, ARMADATA SRL.