FacebookTwitterLinkedIn

În luna mai s-a înregistrat o scădere spectaculoasă a audiențelor principalelor televiziuni, pe fondul încălzirii vremii și încheierii sezoanelor unor emisiuni populare. Doar Antena 3 CNN și Happy Channel au reușit să-și conserve audiențele din aprilie.

În ultima lună a primăverii, audiența generală a televiziunii Pro TV a scăzut cu 93.000 de telespectatori față de aprilie, la nivel național. Această pierdere, care nu-i pune în pericol poziția de lider, se explică prin reducerea timpului acordat de români consumului de televiziune într-o lună cu temperaturi ridicate și prin încheierea sezoanelor „Românii au talent” și „Survivor România”.

Pro TV a înregistrat un rating de 537.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform Kantar Media.

Antena 1 și Kanal D, televiziunile care ocupă locurile 2 și 3 în topul audienței naționale, au pierdut 30.000, respectiv 37.000 de telespectatori față de aprilie.

Doar Antena 3 CNN și Happy Channel au reușit să evite pierderile de telespectatori, câștigând fiecare câte 3.000 de persoane la nivel național.

Câți telespectatori au pierdut principalele televiziuni față de aprilie: România TV (-9.000 persoane), Antena Stars (-19.000), DigiSport 1 (-12.000), Digi 24 (-5.000), Film Cafe (-10.000), Realitatea Plus (-10.000), Pro Cinema (-11.000), TVR 1 (-3.000), Național TV (-7.000) și Prima TV (-12.000).

Televiziune de știri B1 TV a ajuns la nivel național cu un rating de 18.000 de telespectatori pe minut, ocupând locul 27 în topul național.

Televiziunea de știri TVR Info, deținută de Televiziunea Română, a avut o medie de 6.000 de telespectatori pe minut, la nivelul lunii aprilie.

Alte ratinguri naționale:

Prima News – 2.000 de telespectatori pe minut

EuroNews – 2.000

Aleph News – 1.000

TVR Cultural – 1.000

În luna mai, televiziunea Canal 33 a ieșit din sistemul de măsurare a audienței naționale, gestionat de Asociația Română de Măsurare a Audienței (ARMA).