Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul bugetelor de publicitate investite pe nișa televiziunilor de știri în anul 2019

În 2019, volumul de audiență pentru reclamele difuzate pe cinci televiziuni de știri s-a menținut practic la nivelul anului precedent, cu o scădere minoră de 1%. Doar România TV și-a majorat bugetul de audiență față de 2018.
televiziune

Cele cinci televiziuni de știri din sistemul național de măsurare a audienței TV (ARMADATA) au livrat 245.182 puncte de audiență (Gross Rating Points) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în scădere cu 1% față de 2018.

România TV a furnizat clienților publicitari 80.872 GRP’30 pe targetul comercial, în creștere cu 21,4% față de anul 2018. Este singura televiziune de știri care și-a mărit bugetul volumul de audiență pentru reclamele difuzate.

Punctele de audiență (GRP) obținute de reclamele difuzate de televiziuni sunt cumpărate de clienții publicitari la prețuri (Cost per Point – CPP) care sunt negociate, în prealabil, între cele două părți.

Antena 3 a livrat 68.895 GRP’30 pe targetul comercial, la nivelul anului 2018 (scădere de doar 1,3%).

Și Digi24 și-a menținut bugetul de audiență (scădere de 2,5%), livrând 49.995 puncte de audiență pe targetul comercial.

Companiile cu cele mai mari bugete de publicitate investite în televiziune, în anul 2019

Realitatea TV a suferit cea mai mare scădere de audiență (-38,6%), dar a obținut un volum mai mare decât B1 TV, care s-a menținut la nivelul anului 2018 (creștere de 0,7%).

Volumul de audiență livrat de cele cinci televiziuni de știri reprezintă 11,2% din audiența totală furnizată de piața TV din România în 2019.

Topul televiziunilor care au obținut cele mai mari volume de publicitate în anul 2019

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii