Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mici audiențe la nivel urban – aprilie 2019

Mai mult de jumătate din numărul televiziunilor cuprinse în sistemul de măsurare a audienței au avut ratinguri la nivel urban de sub 10.000 de telespectatori pe minut, în luna aprilie, conform măsurătorilor Kantar Media.
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

În aprilie, au fost 37 de televiziuni care au avut ratinguri generale sub 10.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în mediul urban.

În sistemul de măsurare a audienței TV sunt 69 de televiziuni.

Cota de piață (de vizionare) a celor 37 de televiziuni a fost de 8% în urban. Adică, 8% dintre orășenii care s-au uitat la televizor, în aprilie, au urmărit una dintre cele 37 de stații TV. Cota de piață acestora este aproximativ egală cu cea realizată de Kanal D (8,6%), a treia televiziune în urban după Pro TV (17,8%) și Antena 1 (12,2%).

Televiziunile cu un rating de 1.000 de persoane pe minut (toată ziua), în cursul lunii aprilie, au fost: Animal Planet, H!T Music, E! Entertainment, Rock TV, Magic TV și VH1. Canalul muzical MTV, abia intrat în sistemul de măsurare Kantar Media, a avut sub 1.000 de telespectatori, cu o cotă piață de 0,01%.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI – APRILIE 2019

În segmentul televiziunilor mici (sub 10.000 de telespectatori) se numără, printre altele, 10 televiziuni muzicale, 6 televiziuni de filme și 4 televiziuni de documentare (tematice).

TVR 3, cea de-al treilea canal al Societății Române de Televiziunea, a avut o medie de 3.000 de telespectatori pe minut (toată ziua) în mediul urban, ocupând locul 56 în topul audienței generale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii