Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de știri – aprilie 2019

Cele două televiziuni de știri care controlează această nișă, România TV și Antena 3, au înregistrat creșteri de audiență în luna aprilie. Realitatea TV a suferit cele mai mari scăderi de audiență.
televiziune

România TV și Antena 3, care controlează mai mult de jumătate din audiența nișei de știri TV, au înregistrat creșteri de audiență atât la nivel național cât și în mediul urban.

România TV câștigat câte 6.000 de persoane atât pe național cât și în urban. La rândul său, Antena 3 a câștigat 8.000 de persoane pe național și 5.000 în urban față de luna precedentă.

B1 TV a avut scăderi minore, câte 1.000 de persoane pierdute atât pe național cât și în urban. A devenit a treia televiziune a acestei nișe, pe fondul scăderilor importante suferite de Realitatea TV. Plecare în politică a realizatorului Rareș Bogdan a condus la scăderea audienței canalului Realitatea TV. Televiziunea a pierdut față de martie 6.000 de persoane pe național și 4.000 în urban.

Digi24 a pierdut 4.000 de persoane la nivel național față de luna martie și 1.000 de orășeni.

Cota de piață la nivel național a celor cinci televiziuni a fost de 15,03%, în creștere cu 0,49 puncte procentuale față de luna martie. În mediul urban, cota de piață a fost de 17,44%, în creștere cu 0,51 puncte procentuale, conform măsurătorilor Kantar Media.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR ÎN URBAN – APRILIE 2019

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii