Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – luna MAI 2017

Deși a fost mai ploioasă decât în alți ani, luna mai abia încheiată a marcat scăderea numărului de telespectatori, urmând tendința sezonului cald. Ploile n-au putut să oprească scăderea ratingului general pe piața TV.
televiziune

Audiența medie a televiziunii Pro TV a pierdut 74.000 de persoane la nivel național, față de aprilie, ajungând în mai la o medie de 642.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences (copyright: ARMADATA S.R.L.). Este cea mai mare scădere de audiență generală de pe piața TV în luna mai, dar poziția de lider nu-i este amenințată.

Pe poziția secundă în topul general a urcat Kanal D, care a câștigat 19.000 de persoane, cu o medie de 409.000 telespectatori pe minut. Kanal D depășește la nivel național televiziunea Antena 1, care a suferit o scădere a ratingului de 60.000 de persoane față de aprilie, având un rating lunar de 399.000 de persoane pe minut. Kanal D este singura televiziune care a avut o creștere importantă de audiență în luna mai.

CITEȘTE: CINE SUNTEM? 

Televiziunea de stat TVR 1 a înregistrat o scădere de audiență de 12.000 de persoane, în prima lună integrală de la lansarea grilei, având o medie de 73.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). Și TVR 2, cea de-a doua televiziune bugetară, a suferit pierderi față de aprilie: 10.000 de persoane. Vremea caldă a avut o influență mai puternică asupra ratingurilor celor două televiziuni decât… noile grile de programe.

Cum au evoluat audiențele generale ale altor televiziuni (mai vs. aprilie): România TV (-27.000), Antena 3 (-22.000), Național TV (-1.000), Prima TV (-11.000), Antena Stars (-2.000), Acasă TV (+1.000), B1 TV (-4.000), Disney Channel (-9.000), ETNO TV (-11.000), Cartoon Network (-2.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii