FacebookTwitterLinkedIn

TEILOR, lanțul de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, vizează investiții de 27 de milioane de lei în acest an, pe măsură ce compania își continuă expansiunea internațională în Europa.

Capitalul va fi alocat pentru deschiderea de noi locații, îmbunătățirea magazinelor existente, precum și pentru investiții ulterioare în ceea ce privește experiența omnichannel a clienților.

„Pentru TEILOR, prima jumătate a anului 2022 înseamnă investiții continue în dezvoltarea rețelei noastre, în capitalul uman, în digitalizare și, nu în ultimul rând, în creșterea gradului de notorietate a brandului, în special pe piețele externe. Ne așteptăm ca aceste investiții, care au la bază strategia inițiată în anul 2021, să înceapă să genereze rezultate la sfârșitul anului 2023. Pe piețele externe, în Polonia, Bulgaria, Ungaria și, în curând, în Cehia, continuăm să dezvoltăm notorietatea brandului prin glocalizare – adaptăm campaniile și portofoliul de produse pentru fiecare țară în care TEILOR există sau se lansează. Drept urmare, conceptul nostru bazat pe ”everyday luxury” câștigă din ce în ce mai mult teren în străinătate, lucru ce se reflectă la nivelul bazei noastre de clienți, care continuă să crească. Pe măsură ce continuăm expansiunea internațională, estimăm că în Bulgaria vom atinge pragul operațional de rentabilitate în al treilea trimestru al anului 2022, cu un an mai devreme decât am estimat inițial, validând, astfel, planul nostru de dezvoltare a afacerii pentru care am atras capital de la investitorii BVB,” a punctat Willy Dicu, CEO al TEILOR.

De la începutul anului, TEILOR a inaugurat trei noi magazine în România – în Colosseum Mall din București, Iulius Mall din Iași și Piatra Neamț Shopping City. De asemenea, compania a deschis un al patrulea magazin în Polonia – în centrul comercial Posnania din Poznan. Până la finalul anului, TEILOR vizează inaugurarea a altor cinci magazine noi, dintre care trei în Polonia și câte unul în Ungaria și Cehia.

În august 2022, TEILOR își va inaugura magazinul emblematic din Praga, în centrul comercial Westfield Chodov.

Până la sfârșitul anului 2022, rețeaua TEILOR va ajunge la 62 de magazine, dintre care 47 de magazine în România și 15 magazine internaționale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg și teilor.pl.

Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 231,5 milioane de lei, în creștere cu 65% față de o cifră de afaceri de 140,4 milioane de lei înregistrată în 2020.