FacebookTwitterLinkedIn

La 23 de ani, Khaby Lame este cel mai popular TikToker, contul său fiind urmărit de 162 de milioane de fani.

În 2019, Khaby asambla filtre de aer pentru un furnizor de piese auto de lângă Torino, în Italia. Odată cu venirea pandemiei și-a pierdut jobul, dar și-a găsit vocația. A început să pună pe TikTok filmulețe în care ironiza stupiditatea altor videoclipuri. Ce îl deosebește pe Khaby de alții este că în clipurile sale nu vorbește, mesajul fiind evident din mimica și gesturile tânărului.

Astăzi, contul lui Khaby Lame este cel mai urmărit de pe TikTok, atrăgând 2,4 miliarde de like-uri și 162 de milioane de followeri – de trei ori populația țării sale natale, Senegal. Familia lui Khaby a plecat din Senegal în Italia când el avea un an. El vorbește fluent italiana și spune că s-a simțit italian dintotdeauna.

Forbes SUA estimează că Lame a câștigat din vara anului trecut până acum cel puțin 16,5 milioane de dolari, din contracte cu Hugo Boss, Binance și banca qatariotă QNB. Pentru promovarea unui produs pe TikTok, onorariul tânărului este de 750.000 de dolari.

Anul acesta, Khaby a făcut scheciuri cu Matt Damon, Robert Downey Jr. și Tom Cruise, și s-a luat la întrecere cu David Beckham la execuția penalty-urilor.

După ce a devenit un personaj virtual în jocul video Fortnite (care are 230 de milioane de jucători lunar), Lame speră ca următorul pas să fie o carieră la Hollywood. „Îmi place să scriu povestioare și să fac filme. Vreau să fiu și actor, și regizor”, a declarat Khaby pentru Forbes SUA.

Brandurile vor cheltui anul acesta 21 de miliarde de dolari pentru ceea ce se numește „creator marketing”. Acum șapte ani această sumă era de 1,6 miliarde.

Foto Profimediaimages.ro