Prin dublarea sortimentului de produse plant-based, supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, are în prezent în portofoliul său peste 400 de produse din categoria plant-based.
Mai bine de o treime din sortimentul supermarketului online este vegan-friendly. Acestea, susțin reprezentanții supermarketului, sunt preparate din legume, nuci, uleiuri, cereale integrale și leguminoase, fără ingrediente de origine animală.
Această categorie de produse a început deja să se reflecte și în obiceiurile de consum ale clienților Sezamo. Încă de la jumătatea lunii noiembrie a anului trecut,1 din 4 coșuri de cumpărături conținea cel puțin un produs plant-based.
„Pentru mine, impulsul de a începe să mănânc și produse plant-based a fost când fiul meu de 9 ani s-a întors de la școală și a insistat că trebuie să cumpărăm un burger plant-based. Mi-a spus că a învățat că printr-o alimentație echilibrată, putem ajuta la reducerea CO2 și putem face planeta noastră un loc mai bun. După ce am testat produsele și m-am documentat, am devenit imediat un consumator fidel al alternativelor pe bază de plante”, afirmă Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.
În prezent, pentru această categorie de produse, supermarketul online a încheiat parteneriate cu Sara Green, unul dintre cele mai cunoscute restaurante vegan din România, dar și cu Sublimmme, restaurant și cofetărie vegană cunoscută pentru prăjiturile raw-vegane.
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. În 2021, cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane de euro.