FacebookTwitterLinkedIn

Retailerul, controlat de antreprenorul Iulian Nica, estimează afaceri de 1 mld. lei, cu 40% peste nivelul din 2022. Supermarket La Cocoș a deschis în toamna anului trecut cel de-al treilea magazin al companiei, în Ploieşti. 

„Acest obiectiv (cifra de afaceri de 1 mld. lei – n. red.) poate fi realizat doar respectând constant politica de preţuri mici şi prin implicarea celor 680 de colegi care ajută la dezvoltarea conceptului de magazine La Cocoş”, spune Iulian Nica, fondatorul La Cocoș.

Magazinul La Cocoş operează în formatul de hipermarket și este recunoscut pentru politica sa de prețuri mici. Aceasta a fost strategia principală a companiei în competiția cu alți retaileri, întrucât magazinele de tip hipermarket au pierdut popularitate în ultimii ani în favoarea magazinelor de tip discount și a proximității moderne. Pentru a menține prețurile competitive, compania a alocat mai puține resurse pentru amenajare și ambianță. În plus, strategia sa se bazează pe o selecție limitată de produse, aproximativ 11.000 de SKU-uri, incluzând cele mai vândute articole din fiecare categorie. De asemenea, La Cocoş oferă clienților 2 sau 3 opțiuni de preț pentru fiecare produs, în funcție de cantitatea achiziționată.