FacebookTwitterLinkedIn

Startup-ul românesc de livrări rapide BeeFast lansează BeeFast SaaS, o soluție de tip software as a service pentru afacerile ce vor să gestioneze în real time livrările last-mile proprii, în interiorul orașelor. 

Investiția în dezvoltarea soluției a fost de 250.000 de euro, iar odată cu această lansare, BeeFast vizează ieșirea pe piața internațională, având ca focus Germania, Olanda, Spania și Marea Britanie.  Potrivit reprezentanților, soluția a fost dezvoltată pe parcursul primului semestru al anului și este dedicată în special retailerilor cu sistem propriu de livrare. 

În prezent, în cadrul aplicației sunt create 20 de conturi, iar BeeFast vizează un număr de 500 de clienți până la finalul anului. “BeeFast SaaS este o soluție ce poate fi ușor scalată, indiferent dacă vorbim de nivel național sau internațional. Avem deja solicitări pentru a fi implementată la nivel național în orașe precum București, Cluj-Napoca, Timișoara și Brașov, iar la nivel european vizăm piețele din Germania, Olanda, Spania și Marea Britanie. Estimăm ca până la finalul anului să avem peste 500 clienți care să folosească deja soluția noastră”, a declarat Cristian Grozea, CEO BeeFast.

Startup-ul românesc BeeFast a fost fondat în 2019 de patru antreprenori, cu un focus pe livrări rapide B2B și B2C și cu flotă proprie de curieri. În prezent, startup-ul livrează în București, Ilfov și Brașov și are o echipă de 10 angajați.