
Sphera Franchise Group („Sphera”) anunță bugetul pentru 2023 estimând vânzări în restaurante de peste 320 de milioane euro, ceea ce reprezintă o creștere de 21% față de 2022.
De asemenea, compania se așteaptă ca EBITDA normalizată să crească cu 58%, ajungând la 32,5 milioane euro.
„ (…) Chiar dacă se preconizează o tendință de scădere a inflației și a creșterii prețurilor față de anul trecut, nu putem ignora faptul că și acest an va fi unul provocator pentru companii și consumatori, iar adaptarea la noile realități economice rămâne esențială pentru a ne menține competitivi și sustenabili pe termen lung. În continuare vom pune accent pe experiența clienților indiferent de canalul ales să interacționeze cu noi, pe inovație la nivel de produse și oferte și evident pe digitalizare pentru creșterea Grupului nostru,” a explicat Călin Ionescu, CEO, Sphera Franchise Group.
Pentru anul acesta, Sphera Franchise Group plănuiește să deschidă 10 restaurante noi (8 unități KFC și 2 unități Taco Bell în România) la un cost de investiție estimat la aproximativ 6,8 milioane de euro.
În plus, compania va investi 3,8 milioane euro în remodelarea restaurantelor existente și în implementarea de soluții digitale de comandă, cum ar fi chioșcurile digitale.
La finalul lui 2022, Sphera Franchise Group opera 177 de restaurante: 96 de restaurante KFC în România, 2 în Moldova și 20 în Italia, precum și 43 de restaurante Pizza Hut (inclusiv o subfranciză Pizza Hut Delivery), 15 restaurante Taco Bell și un restaurant Paul. Grupul avea 4.935 de angajați, dintre care 4.450 în România, 411 în Italia și 74 în Republica Moldova.