FacebookTwitterLinkedIn

Sphera Franchise Group, operatorul în sistem de franciză al brandului KFC, își extinde portofoliul de restaurante, anunțând inaugurarea unei noi unități în București, ca parte a strategiei de dezvoltare stabilită pentru anul 2022.

KFC Colosseum Mall – cel mai nou restaurant din portofoliu companie – are  o suprafață de aproximativ 160 mp și este construit conform standardelor în ceea privește noul trend, și anume digitalizarea locațiilor: kiosk-uri touchless de comandă, panouri digitale care afișează ordinea comenzilor și progresul lor, casă dedicată pentru ridicarea comenzilor plasate online. 

„Această nouă deschidere ne aduce cu un pas mai aproape de obiectivul de expansiune stabilit pentru anul 2022, respectiv atingerea pragului de 100 de unități pe teritoriul României și, de asemenea, acoperirea integrală a orașului București prin serviciul KFC Delivery. (…)”a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.

În ceea ce privește planul de dezvoltare pentru anul în curs, compania și-a bugetat vânzări în restaurante în valoare totală de peste 266 milioane de euro, cu 33% mai mari comparativ cu nivelul din 2021, din care 27% sunt estimate a fi realizate prin intermediul canalului de livrare.

La nivel internațional, Sphera se va concentra pe deschiderea a 18 restaurante (9 KFC România, 2 KFC Italia, 4 Pizza Hut, atât restaurante Fast Casual Delivery, cât și Express, și 3 Taco Bell), cu o cheltuială de investiție estimată de aproximativ 15,5 milioane de euro. Totodată, în cadrul planului negociat cu Yum!, investiția în remodelarea restaurantelor și implementarea soluțiilor de comandă digitală (de tip chioșcuri digitale) a fost estimată la 4,5 milioane de euro.

KFC a intrat pe piața din România în anul 1997, deschizând primul restaurant, la București – KFC Romană. De atunci și până în prezent, brandul a continuat să se dezvolte, iar în acest moment rețeaua numără 94 de unități la nivel național, atât de tip Drive-Thru, stradale, cât și food court,  fiind cel mai mare lanț din România ca număr de locații.

Sphera Franchise Group S.A. deţine companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, iar la nivel internațional, operează restaurante KFC la Chişinău, Republica Moldova și în Italia. Grupul operează peste 170 de restaurante pe cele trei piețe, dintre care 148 în România și are peste 4.700 de angajați.