FacebookTwitterLinkedIn

Sodexo Benefits and Rewards Services, lider global în beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor la locul de muncă, devine Pluxee.

 “Pluxee este un nou brand digital, optimist și inovator, care înglobează viziunea și planurile noastre ambițioase pe o piață în creștere. Prin acest brand nou, dorim să ne remarcăm pentru ceea ce suntem. Identitatea noastră puternică va fi un factor de diferențiere pentru clienții și partenerii noștri și pentru atragerea de noi talente, în special în mediul digital “, a declarat Aurélien Sonet, CEO Pluxee.

Prin adoptarea unei noi identități, activitatea Benefits and Rewards Services își propune să se diferenţieze puternic pe o piață extrem de dinamică, pentru că Pluxee va permite clienților să-și amplifice brandul de angajator, oferind angajaților soluții inovatoare și personalizate, în contextul schimbărilor majore de pe piaţa muncii.

Pluxee este prezent în 31 de țări, ceea ce îi conferă un atu pentru a valorifica potențialul unei piețe în creștere. Compania are peste 45 de ani de activitate în care a obținut performanță și beneficiază de viziunea și angajamentul pe termen lung al acționarului său de referință, familia Bellon.

Prin planul său strategic pentru 2025, Pluxee intenţionează să accelereze activitatea de referinţă în domeniul beneficiilor extrasalariale care pot fi utilizate pentru plata mesei de prânz, în special prin consolidarea poziţiei în rândul IMM-urilor. Compania își propune să extindă oferta de produse şi servicii de wellbeing, carduri cadou, carduri pentru transport sau măsuri de susţinere a puterii de cumpărare şi a implicării angajaţilor la locul de muncă și să ofere servicii mai uşor accesibile pentru angajaţii clienţior săi, într-o singură platformă digitală. Pentru atingerea acestor obiective, Pluxee va investi în fiecare an, până în 2025, 10% din cifra de afaceri în tehnologie.

Pentru cei 500.000 de clienţi ai săi, și cei 36 de milioane de angajaţi ai acestora, PLUXEE oferă soluții bazate pe un ecosistem digital eficient, cu servicii personalizate care oferă mai multă libertate și mai multă putere de cumpărare. 6 milioane de oameni folosesc zilnic serviciile Pluxee în Brazilia, în Franța și peste 3,5 milioane în India.

Compania a dezvoltat o rețea de 1,7 milioane de comercianţi – parteneri, care pot înțelege mai ușor dorințele  consumatorilor prin intermediul datelor.

Avantaje au și autorităţile publice pentru că pot răspunde noilor nevoi ale angajaților și ale persoanelor care lucrează pe cont propriu, să gestioneze serviciile de asistență socială sau să direcționeze cheltuielile într-un anumit scop. În Europa, Pluxee gestionează anual 4 miliarde de euro în asistența socială.

Pluxee are 5.000 de angajaţi a căror activitate are ca scop obținerea unui impact pozitiv asupra vieții a milioane de oameni.