FacebookTwitterLinkedIn

Compania SETRIO a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 20% în anul 2022, până la 4,5 milioane de euro, în contextul unei mișcări generale de adopție accelerată a digitalizării în piața locală, pornită încă din 2021.

Astfel, eficientizarea a fost una dintre lecțiile pandemiei și tot mai mulți antreprenori români o văd ca soluție prin implementarea sistemelor inteligente de analiză date și automatizare a fluxurilor de afaceri. 

Adopția de tehnologie a fost una dintre tendințele principale din business ale anului trecut, iar SETRIO s-a concentrat pe creșterea competențelor manageriale prin instrumente de interpretare a datelor și Business Intelligence (BI) care să ajute managerii în deciziile strategice.

SETRIO estimează o creștere similară a cifrei de afaceri și în 2023 datorită faptului că tendința de adopție tehnologică inițiată în pandemie nu s-a terminat, ba mai mult, va fi stimulată de infuzia de capital din fondurile PNRR care au digitalizarea ca obiectiv principal. 

Unul dintre factorii care au influențat creșterea cifrei de afaceri în 2023 a fost investiția în soluții pentru fluxurile operaționale logistice ale clienților. 

Logistica este o artă a eficienței și dacă o dezvolți în domeniul farma pe principii sănătoase, atunci poți extinde principiile și în alte industrii. Astfel, am deschis discuții cu mai multe companii mari din industrii adiacente care preferă să lucreze cu un dezvoltator software din România pentru module operaționale adaptate fluxului de lucru local”, a declarat Marius Ciupercă, CEO și fondator SETRIO.

Aproape 200 de farmacii au ales soluția BizPharma pentru optimizarea fluxului de lucru în anul 2022. SETRIO a digitalizat 67 clinici și cabinete medicale care au adoptat BizMedica și a implementat module logistice la 29 distribuitori și depozite. Tendința cea mai mare de creștere ca solicitare de digitalizare vine din zona de logistică, unde ultimii ani de intensificare a comerțului și achizițiilor online au adus și nevoia de automatizare a fluxurilor de suport logistic.

Un alt factor de creștere l-a reprezentat avansul zonei de e-commerce. În acest moment, Setrio oferă trei platforme specializate de e-shop farma retail și tendința în acest segment este de creștere.

De asemenea, în 2022 a crescut apetitul companiilor pentru dezvoltări personalizate pe baza sistemelor actuale, integrări cu distribuitori sau alte adaptări de flux operațional. În acest context, SETRIO a înregistrat cereri noi de dezvoltare cu plata care s-au transformat în multe operațiuni optimizate la nivelul clienților. O provocare constantă este completarea echipei de programatori și upgrade-ul permanent al soluțiilor în raport cu numeroasele modificări legislative la nivel de industrie de sănătate.

SETRIO a continuat investițiile în cercetare și dezvoltare (R&D) în anul 2022, cu proiecte noi și rescrieri și retehnologizări ale unor proiecte clasice, cum este soluția de gestiune a unui lanț de farmacii. Compania SETRIO are un buget constant alimentat de R&D și primește permanent sugestii de îmbunătățire din partea celor peste 20.000 utilizatori ai aplicațiilor proprii.